درباره ما  |  ارتباط با ما  |  RSS  |  آرشیو  |  1403-02-08  |  2024-04-27  |  بروز شده در: 1403/02/08 - 05:50:3 FA | AR | PS | EN
سفر معاون وزیر خارجه‌ی امریکا برای گفتگو درباره‌ی افغانستان به قطر و پاکستان            پاسخ اسرائیل به پیشنهاد آتش‌بس حماس            خیز رئال مادرید برای فتح لالیگا خیز با پیروزی مقابل سویه داد             مالیزیا در زمینه امنیت سایبری با افغانستان اعلام همکاری کرد             آغاز نشست سه‌جانبه میان حکومت طالبان، ترکمنستان و قزاقستان             با شکست عراق، نیمی از راه جام جهانی را طی کردیم            افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان             دیدار ملا یعقوب با هینت مالیزیایی در کابل            آزادی ۶۳ زندانی افغان از زندان پاکستان            وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در افریقای جنوبی است            پولیس ترکیه بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی را بازداشت کرد            سه کشور گروه هفت تحریم‌های جدید علیه ایران اعلام کردند             سفرهای متعدد هیئت‌های سیاسی به کابل نشان‌دهنده‌ پذیرفته شدن حکومت طالبان است            پیروزی پُر گول منچسترسیتی مقابل برایتون            در صورت مصادره دارایی‌ها؛ سطح روابط خود با واشنگتن را کاهش می دهیم            






تاریخ نشر: 1396/1/18 - 04:29:02
تعداد بازدید: 1405
با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ادامه خدمات آمریکا به تروریست‌های تکفیری
یورش داعش به مواضع ارتش همزمان با حمله موشکی آمریکا / پایگاه «الشعیرات» جنگنده اسرائیلی را ساقط کرده بود/ روسیه: پدافند هوایی سوریه را تقویت می‌کنیم
یورش داعش به مواضع ارتش همزمان با حمله موشکی آمریکا / پایگاه «الشعیرات» جنگنده اسرائیلی را ساقط کرده بود/ روسیه: پدافند هوایی سوریه را تقویت می‌کنیم

منابع سوری با اشاره به تخریب گسترده بخش‌هایی از پایگاه هوایی الشعیرات در حملات موشکی بامداد امروز آمریکا اعلام کردند همزمان با این حملات، تروریست‌های تکفیری به مواضع ارتش حمله کردند.

ناوهای آمریکایی مستقر در دریای مدیترانه در یک اقدام جنایتکارانه و ناقض قوانین بین‌الملل، یکی از اعضای سازمان ملل متحد را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

حملات موشکی آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات در حومه حمص در راستای حمایت صریح از گروه‌های تروریستی و به بهانه حادثه شیمیایی مشکوک در خان شیخون در حومه ادلب بود که سناریوی آن را آمریکا نوشته و مزدوران تکفیری‌اش آن را  اجرا کردند.

در پی شلیک ده‌ها موشک به این پایگاه، شماری از نیروهای ارتش سوریه از جمله سرهنگ جلیل ابراهیم فرمانده یک گردان ارتش جان خود را از دست دادند، همچنین این حملات موشکی خرابی‌های زیادی در بخش‌های شرقی فرودگاه به بار آورد و آن را از دایره خدمت‌رسانی خارج کرد.

نکته قابل توجه درباره حملات موشکی آمریکا این است که به گفته خبرنگار تسنیم در دمشق، فرودگاهی هدف قرار گرفت که ماه گذشته، جنگنده رژیم صهیونیستی را که به مواضع ارتش در حومه حمص حمله کرده بود، هدف قرار داده و سرنگون کرد. استقبال و خرسندی مقامات رژیم صهیونیستی از این حمله بر این مسئله مهر تایید می‌زند.

رئیس رژیم صهیونیستی حمله موشکی آمریکا به پایگاه الشعیرات در حومه حمص را اقدامی صحیح دانسته است. دیگر سران و مقامات صهیونیست هم از آمریکا به خاطر این تجاوز نظامی آشکار به خاک یکی از اعضای سازمان ملل تشکر کرده‌اند.

خبرنگار تسنیم در دمشق گزارش داد که همزمان با این حملات موشکی، گروه تروریستی داعش برای به مواضع ارتش در جاده حمص به تدمر یورش برد تا نشان دهد آمریکا با هدف روحیه بخشی به گروه‌های تروریستی که در پی شکست‌های سنگین  اخیر و موفقیت‌های گسترده ارتش سوریه در سراشیبی سقوط و فروپاشی قرار گرفته بودند، دست به این حملات موشکی زد و بر حمایت آشکار خود از تروریسم تکفیری مهر تایید زد، حملاتی که با خوشحالی زاید‌الوصف رژیم‌های مرتجع عرب به ویژه آل سعود و نیز ترکیه و گروه‌های تروریستی مزدورشان قرار گرفته است.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در خبری فوری اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تا دقایقی دیگر درباره حمله به سوریه صحبت خواهد کرد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا دقایقی پیش در اولین سخنان خود پس از حمله به پایگاه ارتش سوریه گفت: حمله به سوریه در راستای منافع حیاتی امنیت ملی ما بود.

وی افزود: از همه ملل متمدن می‌خواهم که برای پایان دادن به کشتار و خونریزی در سوریه به آمریکا بپیوندند.

شبکه (ان.بی.سی) به نقل از یک مقام آگاه ادعا کرد که روسیه پیش از دستور حمله در جریان آن قرار گرفته بوده است.

فاکس نیوز نیز در خبری فوری به نقل از پنتاگون اعلام کرد: قبل از حملات موشکی، به روسها اطلاع داده شده بود که پایگاه الشعیرات را ترک کنند؛ و به نیروها و تجهیزات ارتش روسیه آسیبی وارد نشده است.

سخنگوی پنتاگون اعلام کرد: در جریان شلیک ۵۹ موشک تاما‌هاوک به سوریه، هواپیماها،‌ آشیانه بتونی هواپیما،‌ مراکز سوخت و بنزین و مناطق ذخیره لجستیک،‌ زرادخانه‌های مهمات، سامانه‌های دفاع هوایی و رادارها هدف گرفته شد.

حمله موشکی آمریکا به سوریه در حالی اتفاق افتاد که جلسه روز پنجشنبه شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی حادثه شیمیایی خان شیخون ساعتی پیش بدون رای گیری درباره پیش نویس قطعنامه‌های پیشنهادی پایان یافته بود. 

تلویزیون دولتی سوریه حمله آمریکا به سوریه را (تجاوز) توصیف کرد.

همچنین (طلال برازی) استاندارحمص در واکنش به این تجاوز آشکار گفت: سیاست ما با حمله آمریکا تغییر نمی کند.

وی افزود: حمله آمریکا در راستای خدمت به گروه‌های تروریستی و داعش است.

ایران حمله موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی در سوریه را محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن حمله موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی در سوریه، گفت: معتقدیم که اینگونه اقدامات به تقویت تروریست‌های رو به زوال و پیچیدگی اوضاع در سوریه و منطقه خواهد افزود.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به حملات موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی در سوریه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی سلاح‌های شیمیایی در تاریخ معاصر، هرگونه استفاده از سلاح شیمیایی را فارغ از عاملین و قربانیان آن محکوم مینماید و همزمان استفاده از این بهانه برای اقدامات یک جانبه را خطرناک، مخرّب و نقض اصول آمره حقوق بین الملل میداند.  

وی افزود: ما ضمن محکومیت شدید هرگونه اقدام نظامی یکجانبه و حملات موشکی به پایگاه هوایی الشعیرات در سوریه توسط ناوهای آمریکایی، معتقدیم که اینگونه اقدامات به بهانه حمله شیمیایی مشکوک در "خان شیخون" در ادلب که زمان بندی، عاملین و منتفعینِ از آن کاملا در پرده‌ای از ابهام قرار دارد به تقویت تروریست‌های رو به زوال و پیچیدگی اوضاع در سوریه و منطقه خواهد افزود.

حمایت فرانسه، انگلیس و استرالیا از حمله آمریکا به سوریه

کشورهایی نظیر استرالیا، انگلیس و فرانسه از تجاوز نظامی آمریکا به سوریه  استقبال کردند.

بر اساس این گزارش، دولت انگلیس با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت کامل خود از اقدام نظامی آمریکا در سوریه، مدعی شد: این اقدام، پاسخ مناسبی به حمله شیمیایی اسد به (خان شیخون) ادلب بود! ادعای دولت انگلیس مبنی بر دست داشتن بشار اسد در حمله شیمیایی به خان شیخون درحالی است که هیچ سند و مدرکی در این زمینه ارائه نشده است.

از سوی دیگر، یک منبع فرانسوی نیز ضمن اعلام حمایت کامل پاریس از تجاوز نظامی آمریکا به سوریه تأکید کرد: واشنگتن پیش از انجام این اقدام نظامی، پاریس را مطلع کرده بود.

در همین حال، نخست وزیر استرالیا نیز اعلام کرد که این کشور به طور کامل از عملیات نظامی آمریکا در سوریه حمایت میکند. این مقام استرالیایی گفته است: اقدام نظامی آمریکا در سوریه، پاسخ مناسبی به اقدامات دولت سوریه بود.

حمایت عربستان سعودی از تجاوز به سوریه

رژیم سعودی از تجاوز نظامی ایالات متحده آمریکا به سوریه استقبال کرد. در همین ارتباط یک منبع سعودی گفته است: دولت عربستان به طور کامل حملات نظامی آمریکا به سوریه را تأیید میکند.

مسئول روسی: حمله آمریکا به سوریه اقدامی (متجاوزانه) است

(ویکتور اوزیروف) رئیس کمیته امور دفاع و امنیت مجلس روسیه تجاوز نظامی آمریکا به سوریه را محکوم کرد.

وی در این خصوص گفته است: آنچه واشنگتن انجام داده، اقدامی متجاوزانه علیه یک کشور عضو سازمان ملل است. بدون شک روسیه خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی این مسأله خواهد شد.

این مقام روسی تصریح کرد: این اقدام واشنگتن ممکن است تمامی تلاش‌ها در زمینه مبارزه با تروریسم را نابود کند.

اوزیروف همچنین اظهار داشت: ممکن است به دنبال این اقدام واشنگتن، تمامی همکاری‌های نظامی میان آمریکا و روسیه در سوریه متوقف شود.

پوتین: حمله آمریکا به سوریه نقض قوانین بین المللی است

(ولادیمیر پوتین) رئیس جمهور روسیه به تجاوز آمریکا به سوریه واکنش نشان داد و تاکید کرد: حمله آمریکا تجاوز به حاکمیت سوریه و نقض قوانین بین المللی است. حملات آمریکا به سوریه تلاش است برای گمراه کردن توجهات از کشتار مردم در عراق.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به مقامات کاخ سفید تصریح کرد: حمله آمریکا به سوریه به روابط مسکو-واشنگتن آسیب میرساند. چشم پوشی کامل از حقیقت به کارگیری سلاح‌های شیمیایی در سوریه از سوی تروریست‌ها، اوضاع را بسیار پیچیده میکند. سوریه سلاح شیمیایی ندارد.

وزارت دفاع یونان: با هرنوع مداخله نظامی خارجی در سوریه مخالفیم

وزارت دفاع یونان در بیانیه‌ای تجاوز نظامی آمریکا به سوریه را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت دفاع یونان تصریح شده است: یونان با هر نوع مداخله نظامی خارجی در سوریه مخالف است و به گفتگو و صلح دعوت میکند.

آنکارا تجاوز نظامی آمریکا به سوریه را (مثبت) ارزیابی کرد!

(نعمان قورتلموش) معاون نخست وزیر ترکیه ضمن اعلام حمایت از تجاوز نظامی آمریکا به سوریه، این اقدام را (مثبت) خواند!

معاون نخست وزیر ترکیه حمایت کامل این کشور از اقدام نظامی آمریکا علیه دمشق را اعلام کرد.

وی در این زمینه مدعی شد: دولت بشار اسد باید مجازات شود.

معارضان سوریه:در حمله آمریکا به الشعیرات سوریه ۱۲ جنگنده منهدم شد

معارضان سوریه مدعی شدند که حمله آمریکا به پایگاه الشعیرات سوریه موجب ویران شدن این پایگاه نظامی و انهدام ۱۲ جنگنده آن شد.

هجوم داعش به نیروهای سوری همزمان با حمله آمریکا به الشعیرات سوریه

یک فرمانده نظامی سوریه اعلام کرد که همزمان با حمله جنگنده‌های آمریکایی به فرودگاه نظامی الشعیرات در استان حمص، عناصر داعش نیز به ارتش سوریه در جاده حمص-تدمر حمله کردند.

رویترز به نقل از ارتش آمریکا اعلام کرد حمله به سوریه خسارات شدیدی به هواپیماهای سوری، زیرساخت‌های پشتیبانی و تجهیزات پایگاه هوایی شعیرات وارد کرده است.

لیبرمن: آمریکا پیش از حمله به سوریه، تل آویو را مطلع کرده بود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آمریکا پیش از حمله به سوریه تل آویو را در جریان این اقدام قرار داده بود.

(آویگدور لیبرمن) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: آمریکا پیش از حمله به سوریه، ما را در جریان این اقدام قرار داد و به ما اطلاع داد که این موضوع نشانگر عمق روابط اسرائیل با متحد بزرگ خود است.

وی در ادامه مدعی شد: حمله آمریکا حامل این پیام بود که جهان آزاد به رهبری آمریکا! در برابر جنایات جنگی علیه شهروندان صبر نخواهد کرد!

فالون: آمریکا از انگلیس برای حمله به سوریه درخواست همراهی نکرد

وزیر دفاع انگلیس با بیان اینکه واشنگتن با لندن برای تجاوز آمریکا به سوریه در ارتباط بود، اعلام کرد که کاخ سفید از انگلیس برای مشارکت در حمله به سوریه درخواست نکرد.

واکنش مرکل و اولاند به تجاوز آمریکا به سوریه

(فرانسوا اولاند) رئیس جمهور فرانسه، و (آنگلا مرکل) صدر اعظم آلمان به حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات در حمص سوریه واکنش نشان دادند.

رهبران فرانسه و آلمان در این واکنش، (بشار اسد) رئیس جمهور سوریه، را مسئول حمله موشکی صبح امروز آمریکا به سوریه معرفی کردده اند.

روسیه پروتکل هماهنگی پرواز بر فراز سوریه با آمریکا را لغو کرد

روسیه در اولین واکنش به تجاوز موشکی آمریکا به سوریه، پروتکل مربوط به هماهنگی پرواز بر فراز سوریه با آمریکا را لغو کرد.

واکنش فرماندهی ارتش سوریه به تجاوز آمریکا؛ واشنگتن شریک داعش است

فرماندهی ارتش سوریه به تجاوز آمریکا به فرودگاه نظامی الشعیرات در استان حمص سوریه واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

در بیانیه فرماندهی ارتش سوریه آمده است: آمریکا در ساعت ۳:۴۲ دقیقه صبح بامداد امروز(جمعه) در تجاوزی آشکار به یکی از پایگاه‌های هوایی ما در منطقه (الوسطی) حمله کرد که منجر به جان باختن ۶ نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر به همراه وارد آمدن خسارات مادی فراوان شد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: این تجاوز آمریکایی‌ها که از سوی ما محکوم است، نشانگر ادامه راهبرد اشتباه این کشور است و روند مبارزه با تروریسم از سوی ارتش سوریه را مختل میکند. همچنین آمریکا را شریک داعش و جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی قرار میدهد که از روز اول جنگ ظالمانه علیه سوریه، به نقاط و مواضع ارتش سوریه و پایگاه‌های نظامی ما حمله کردند.

فرماندهی ارتش سوریه تاکید کرد: آمریکا به بهانه استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در خان شیخون بدون اینکه حقیقت انچه رخ داد را بداند و مسئولان این اقدام را مشخص کند، در تلاش است تا تجاوز امروز خود را توجیه کند ولی با این اقدام پیام‌هایی اشتباه را به گروه‌های تروریستی ارسال کرده است و موجب میشود که این گروه‌ها علیرغم متحمل شدن شکست‌های سنگین در عرصه میدانی، در آینده از سلاح‌های شیمیایی استفاده کنند.

فرماندهی ارتش سوریه در پایان اعلام کرده است: تجاوز آمریکا مخالف تمام قوانین و عرف بین المللی است و واشنگتن از این راه در صدد است تا بر قدرت ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم تاثیر بگذارد ولی ما به وظیفه خود در دفاع از مردم سوریه و نابودی تروریسم و بازگرداندن امنیت به سرزمین سوریه ادامه میدهیم و این تجاوز عزم ما را افزایش داد.

روسیه خواستار نشست فوری شورای امنیت شد

در پی تجاوز آمریکا به سوریه، روسیه خواستار نشست فوری شورای امنیت در این رابطه شد.

 رویترز به نقل از ارتش آمریکا اعلام کرد حمله به سوریه خسارات شدیدی به هواپیماهای سوری، زیرساخت‌های پشتیبانی و تجهیزات پایگاه هوایی شعیرات وارد کرده است.

 

هشدار چین نسبت به تشدید اوضاع در سوریه

چین امروز جمعه نسبت به بدتر شدن اوضاع در سوریه پس از حملات موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی در حمص هشدار داده است.

 به نقل از خبرگزاری فرانسه، چند ساعت پس از حملات موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی در حمص در پاسخ به حمله شیمیایی اخیر در استان ادلب، چین نسبت به بدتر شدن اوضاع سوریه هشدار داده است.

هشدار چین در شرایطی مطرح شده است که رئیس جمهور این کشور با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در فلوریدا دیدار و گفتگو کرده است.

هوا چون یینگ سخنگوی وزارت خارجه چین در جمع خبرنگاران تاکید کرد: چین نگران تحولات و اتفاقات اخیر در سوریه است. چیزی که الان ضرورت دارد، جلوگیری از تشدید بیشتر اوضاع است.

وی تصریح کرد: ما مخالف استفاده از تسلیحات شیمیایی توسط هر کشور، سازمان یا فردی تحت هر شرایطی یا برای هر هدفی هستیم.

 

سناتور آمریکایی: رفتن به سوریه به معنای جنگ جهانی سوم است

یک سناتور جمهوری خواه متهم کردن بشار اسد رئیس جمهور سوریه به دست داشتن در "حمله شیمیایی" به منطقه خان شیخون در این کشور را بیمعنی دانست و درباره ورود آمریکا به سوریه هشدار داد.

به نقل از شبکه تلویزیونی المنار لبنان، ریچارد بلک سناتور جمهوری خواه آمریکا متهم کردن بشار اسد به دست داشتن در "حمله شیمیایی" به منطقه خان شیخون در نزدیک شهر ادلب سوریه را بیمعنی و فاقد منطق دانست و گفت: "اسد در آستانه شکست دادن داعش است، پس چه توجیهی دارد که ناگهان به استفاده از گاز علیه زنان و کودکان متوسل شود؟ این معنی است".

وی افزود: "اگر به سوریه برویم این بدان معنا است که وارد یک جنگ جهانی سوم براساس اطلاعاتی میشویم که تروریست‌ها ارایه داده اند. اگر اسد را سرنگون کنیم، با این کار به داعش کمک میکنیم".

ریچارد بلک این سوال را مطرح کرد که "اگر اسد سرنگون شود، چه آدم‌های خوبی امور سوریه را به دست خواهند گرفت"؟

 

حملات موشکی آمریکا به سوریه موجب نابودی ۹ هواپیما شد

تلویزیون دولتی روسیه از نابود شدن ۹ فروند هواپیما در جریان حملات موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی در شهر حمص سوریه خبر داده است.

 به نقل از رویترز، شبکه تلویزیونی روسیه 24 اعلام کرد: در حملات موشکی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه حداقل 9 فروند هواپیما از بین رفته است.

این شبکه تلویزیونی، تصاویری از پایگاه هوایی حمص را نشان داده که هدف حمله موشکی آمریکا قرار گرفته است. در این تصاویر به نظر میرسد بخش‌های اصلی این پایگاه هوایی آسیبی ندیده است.

هنوز مشخص نیست که تصاویر پخش شده همه یا بخشی از این پایگاه هوایی را نشان داده است.

 

نشست شورای امنیت روسیه به ریاست پوتین

در پی حمله موشکی آمریکا به سوریه، رئیس جمهور روسیه خواهان برگزاری نشست شورای امنیت این کشور شد.

شبکه روسیا الیوم در خبری فوری اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خواهان برگزاری نشست شورای امنیت روسیه درباره وضعیت در سوریه شد.

 

دیمتری بیسکوف سخنگوی کرملین گفت: رئیس جمهور روسیه نشستی اضطراری با شورای امنیت روسیه درخصوص حملات آمریکا به سوریه برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پوتین هم اکنون در مسکو کار میکند. نشست اعضای دائم شورای امنیت ملی با ریاست وی برگزار خواهد شد.

رئیس مجلس نمایندگان روسیه "دوما" تاکید کرد که آمریکا با حمله موشکی به سوریه همه تلاش‌ها برای مبارزه با تروریسم را به باد داد.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه نیز به نوبه خود گفت: حملات آمریکا به سوریه به نفع کسانی است که میخواند مذاکرات ژنو و آستانه را به شکست بکشانند و حکومت در سوریه را با استفاده از زور تغییر دهند.

وزیر خارجه روسیه گفت: آمریکا با این کار خود قصد داشت تا نگاهها را از رفتار جبهه النصره منحرف کند.

 

روسیه: بعد از حمله آمریکا پدافند هوایی سوریه را تقویت می‌کنیم

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد به زودی مجموعه‌ای از اقدامات برای افزایش قدرت سامانه دفاع موشکی در سوریه صورت خواهد گرفت.

 به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد از مجموع 59 موشک شلیک شده از سوی ناوهای آمریکایی تنها 23 موشک به هدف اصابت کرده است.

بر اساس این گزارش وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که به زودی مجموعه‌ای از اقدامات در راستای افزایش قدرت سامانه دفاع موشکی در سوریه صورت خواهد گرفت.

وزارت دفاع روسیه همچنین گفت که داعش و النصره بعد از حمله آمریکا دست به تهاجم زدند.

همچنین بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه در حملات آمریکا 4 نظامی سوریه کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند و همچنین دو سرباز نیز مفقود شده‌اند.

 

لینک مطلب: https://www.ansarpress.com/farsi/5966






*
*

*



نیز بخوانید

پاسخ اسرائیل به پیشنهاد آتش‌بس حماس


افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان


وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در افریقای جنوبی است


در صورت مصادره دارایی‌ها؛ سطح روابط خود با واشنگتن را کاهش می دهیم


توشیح بسته کمکی ۹۵ میلیارد دالری امریکا از سوی جو بایدن


قدرتهای بزرگ هسته‌ای بطور غیرمستقیم در اوکراین می‌جنگند


جنگ اوکراین برای ارتش امریکا حکم رگه طلا را دارد


نگرانی اسرائیل از احتمال باز داشت نتانیاهو


کشته شدن ۱۱ جنگجوی مسلح توسط نیرو های پاکستانی


آغاز مذاکرات درباره توافق همکاری امنیتی امریکا و اوکراین


نگرانی سازمان ملل از تاثیر جنگ بر سلامت روانی مردم غزه


فرا رسیدن زمان پایان اشغالگری رژیم اسرائیل


کشف اجساد 50 فلسطینی در یک گور دسته جمعی در خانیونس


کشته شدن 7 مامور گمرک در غرب پاکستان


حمایت‌ چین از روسیه؛ اختلاف پابرجای پکن-واشنگتن


تصویب کمک ۹۵ میلیارد دالری امریکا به اسرائیل و اوکراین


اردوغان پس از دیدار با هنیه از فلسطینی ها خواست متحد شوند


امریکا مشاورین نظامی بیشتری به اوکراین اعزام می‌کند


آرسنال با شکست ولورهمپتون چانس قهرمانی را زنده نگه داشت


تایوان 21 هواپیمای نظامی چینی را در خط میانه رصد کرد


ادامه حملات زمینی، هوایی و دریایی رژیم اسرائیل در نوار غزه


در صورت مصادره دارایی‌های روسیه، عمل متقابل انجام می دهیم


عربستان از عدم پذیرش عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تاسف کرد


امروز برگزاری بزرگ‌ترین رای‌‌گیری جهان در هند آغاز شد


پسکوف امریکا را به سود بردن از جنگ در اوکراین متهم کرد





پربازدیدها
پربحث ها


اخبار تازه را در موبایل خود ببینید.

ansarpress.com/m



نظرسنجی

به نظر شما با پذیرفتن خط دیورند و مرز فعلی بین افغانستان و پاکستان توسط افغانستان، صلح در افغانستان برقرار میشود؟

بله

خیر

معلومـ نیست

مشاهده نتایج


آخرین خبرها

تمدید کارت‌های پی‌او‌آر مهاجران افغان در پاکستان

سفر معاون وزیر خارجه‌ی امریکا برای گفتگو درباره‌ی افغانستان به قطر و پاکستان

پاسخ اسرائیل به پیشنهاد آتش‌بس حماس

خیز رئال مادرید برای فتح لالیگا خیز با پیروزی مقابل سویه داد

مالیزیا در زمینه امنیت سایبری با افغانستان اعلام همکاری کرد

آغاز نشست سه‌جانبه میان حکومت طالبان، ترکمنستان و قزاقستان

با شکست عراق، نیمی از راه جام جهانی را طی کردیم

افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان

دیدار ملا یعقوب با هینت مالیزیایی در کابل

آزادی ۶۳ زندانی افغان از زندان پاکستان

وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در افریقای جنوبی است

پولیس ترکیه بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی را بازداشت کرد

سه کشور گروه هفت تحریم‌های جدید علیه ایران اعلام کردند

سفرهای متعدد هیئت‌های سیاسی به کابل نشان‌دهنده‌ پذیرفته شدن حکومت طالبان است

پیروزی پُر گول منچسترسیتی مقابل برایتون

در صورت مصادره دارایی‌ها؛ سطح روابط خود با واشنگتن را کاهش می دهیم

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به مردم افغانستان

تبدیل شدن افغانستان به گورستان امیدهای دختران

مسدود شدن شاهراه هرات - بادغیس از اثر سیلاب ها

هشدار از احتمال بارندگی‌های شدید و سیلاب در ۳۴ ولایت کشور

توشیح بسته کمکی ۹۵ میلیارد دالری امریکا از سوی جو بایدن

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات بایدن عقب‌نشینی از افغانستان بود

عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار حکومت طالبان است

حمایت حکومت طالبان از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین

قدرتهای بزرگ هسته‌ای بطور غیرمستقیم در اوکراین می‌جنگند


خبرهای پزشکی


خبرگزاري انصار ©  |  درباره ما  |  ارتباط با ما  |  نسخه موبایل  |  پیوندها  |  طراحى و پشتيبانى توسط: شركت شبكه نگاه
استفاده از مطالب اين سايت با ذكر منبع (لينك سايت) مجاز است.